Oficiální turistický portál města Mariánské Lázně
Právě prohlížíte

Klášter Teplá

Trasa vede přes Vlkovice kolem Podhory až do kláštera premonstrátů Teplá.

Výškový profil
Celkové klesání a stoupání
Celkové klesání0 m
Celkové stoupání0 m
Odhadovaný čas2:54 hod.
Délka36,4 km
Obtížnost cestyTěžká
Začátek cestyPalackého ul. Antoníčkův pramen, Mariánské LázněKonec cestyMáchova ul. Sportovní areál Viktoria, Mariánské Lázně
GPX záznam trasyStáhnout trasu
Trať vhodná pro
cyklisty
Další podrobnostiStáhnout cyklistickou mapu

Trasa začíná u Antoníčkova pramene v Úšovicích. Vydáte se ulicí Ke kostelu a budete se držet zelené turistické značky. Hned na yačátek nás čeká nás pořádný výšlap. Dojedeme do obce Vlkovice. Na trase 2138 pokračujeme směr Martinov. Na rozcestí se vzdáme vlevo, sjedeme kopec dolů k pramenu Martínek, odbočíme a pokračujeme po žluté turistické značce kolem Milhostovských mofetů až do Milhostova. Projedeme přes Ovesné Kladruby, Mrázov a Betlémského rzbníka až do Kláštera Teplá.

Nazpět se můžete vydat po žluté dál na nádraží v Teplé. Zde lze k návratu využít místní lokálky a ulehčit si tak cestu do Mariánských Lázní. Ostatní mohou pokračovat směrem na Horní Kramolín, Zádub Závišín. V Závišíně se napojit na žlutou turistickou trasu a sjet nazpět do Mariánských Lázní kolem hotelu Krakonoš, miniaturparku Boheminium, dančí obory, hotelu Panorama až na Anglickou ulici.

Právě prohlížíte
Karlovarský krajŽivý krajCzechtourismKudyznudy
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.