Oficiální turistický portál města Mariánské Lázně
Právě prohlížíte

Městská doprava Mariánské Lázně

Provozovatel městské hromadné dopravy v Mariánských Lázních a blízkého okolí do obcí Velká Hleďsebe, Klimentov, Zádub-Závišín, Valy, Drmoul a města Lázně Kynžvart. Doprava je zabezpečována trolejbusovými a autobusovými linkami.

Je provozována trolejbusy a autobusy. Do vozidel se nastupuje předními dveřmi.  Jízdenky pro jednotlivou jízdu se pořizují přímo ve vozidle. Cestující se odbavují bankovní kartou na terminálu u vstupních dveří, nebo hotovostí u řidiče. Vybrané  jízdenky je možné zakoupit v  mobilní aplikaci Virtuální karta (60 min, 24 hod, 7 dnů, 15 dnů, 7 dnů - rodinná).

Více na www.mdml.cz

V hotovosti

Kartou v terminálu u řidiče
(VISA, MasterCard, Plzeňská karta,
Karlovarská karta, Mariánska, Chebská karta)

Jednotlivé jízdné

20,-  Kč

18,- Kč

Děti od 6 do 15 let

10,-  Kč

9 ,- Kč

Zavazadlo nad rozměr 20x30x50 cm, 
dětský kočárek bez dítěte, pes, lyže

10,- Kč

9,- Kč

Služby přepravní kanceláře nyní zajišťuje Turistické informační centrum v domě Chopin (Hlavní 47/28, Mariánské Lázně).Dobíjení kupónů a elektronické peněženky na kartu Mariánka a partnerské karty (Plzeňská karta, Karlovarská karta, Chebská karta a InKarta ČD registrovaná v systému Plzeňské karty), přijímání žádostí na vystavení nových karet nebo jejich duplikátů a vyzvedávání vyrobených karet je možné pouze v pracovní dny (po – pá) od 9.00 do 12.30 a od 13.00 do 17.00.

TARIF - ÚPLNÉ ZNĚNÍ


Historie

Zahájení provozu

Na počátku 20. století byla v Mariánských Lázních zavedena tramvajová doprava. Stejně jako v mnoha jiných městech tehdejšího Československa, bylo po druhé světové válce ale rozhodnuto, že bude nahrazena dopravou trolejbusovou. Tramvajový provoz byl ukončen 27. dubna 1952 a hned druhý den vyjely první trolejbusové vozy typu Škoda 7Tr do ulic. V první etapě výstavby sítě existovala jen jedna trať vedoucí od nádraží ke Goethovu náměstí (tehdy Gottwaldovu) v centru města. O rok později 30. dubna 1953 byl otevřen pro veřejnost úsek k Lesnímu prameni.

60. a 70. léta

V roce 1960 se trolejbusy rozjely i do Úšovic. Současně se zprovozněním úšovické trati došlo k očíslování linek. Přelom 60. a 70. let také znamenal rozmach městských autobusových linek.

80. a 90. léta 

I v 80. letech vznikaly nové úseky a modernizoval se vozový park.

Právě prohlížíte
Karlovarský krajŽivý krajCzechtourismKudyznudy
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.