Oficiální turistický portál města Mariánské Lázně

GPX záznam trasyStáhnout trasu
Trať vhodná pro
cyklisty

Členitá, poměrně náročná trasa nás zavede zalesněnou krajinou kokem nejvyššího vrcholu Slavkovského lesa (Lesný 984 m.n.m.).

Tyršovo ulicí se vydáme k plaveckému bazénu. Navážeme na cyklotrasu číslo 2068A, projedeme lesem až do obce Valy. Na křižovatce u hřiště odbočíme vpravo. Po silnici dojedeme do Lázní Kynžvart. Projedeme okolo Naučné stezky Kynžvartské Kyselky. Držíme se stále rovně. Na náměstí zabočíme ke kostelu sv. Markéty. Míříme vzhůru po silnici (směr Lazy). Překonáme 4km dlouhé stoupání s převýšením 240 m. Dorazíme na nejvyšší bod naší trasy - Vysoké sedlo (904m.n.m.). Z roscestí pokračujeme po žluté turistiké značce. Mírným sjezdem po lesní cestě dojedeme k rozcestí Hvězda. Po cyklotrase číslo 2136, podél Kyselého a Černého rybníka, dorazíme na Kladskou. Z Kladské pokračujeme stále po cyklotrase číslo 2136. U hájovny Králův kámen odbočíme ze silnice na polní cestu. Na rozcestí odbočíme vpravo. Po cyklotrase číslo 2140 prudce sjíždíme k úpravně vody - POZOR - na cestě jsou retardéry. Od úpravny vody pokračujeme vpravo, po asflatové silnici až do lázeňského centra.

Právě prohlížíte
Karlovarský krajŽivý krajCzechtourismKudyznudy
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.