Oficiální turistický portál města Mariánské Lázně

GPX záznam trasyStáhnout trasu
Trať vhodná pro
autem

Vyjedete severním směrem silnící do Pramenů. Za nimi na rozcestí zabočíte vpravo. Po 1,5 km přejíždíte středověkou Dlouhou stoku. Můžete zastavit u národní přírodní památky Tři křížky. Dále pokračujete směrem k Nové Vsi, před ní odbočíte na rozcestí vlevo a po 4 km přijedete k rozcestí, kde odbočíte vpravo, směr Krásno. Před městem můžete po pravé straně zahlédnout Krásenskou rozhlednu. Z Krásna pokračujete dál do Horního Slavkova. Obě města byly v historie významná naleziště cínu a centrem jeho těžby. Z Horního Slavkova pokračujete dál údolím Ohře až do Lokte s dominantou hradu.

Zpět do Mariánských Lázních se lze vrátit po stejné trase nebo můžete využít dálnice D6 z Karlových Varů směrem na Cheb, která je zpoplatněna.

Právě prohlížíte
Karlovarský krajŽivý krajCzechtourismKudyznudy
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.